Warme Douche van Tros Radar

Vol trots kunnen wij u melden dat wij genomineerd zijn door het consumentenprogramma Tros Radar voor een warme douche. Dankzij een zeer tevreden klant gaan wij deze prijs binnenkort ontvangen in het consumentenprogramma. Binnenkort leest u hier het uitgebreide verslag van de uitreiking.

Wij danken dan ook Familie Bronder voor deze geweldige nominatie.

Hier is het emailtje waar alles mee is begonnen:

Goede middag beste mensen van het Radarprogramma,

Als trouwe kijker van uw programma nemen wij de vrijheid om een warme douche aan te vragen voor het Blaericumsch Vloerenhuys te Blaricum.

Wij zullen u vertellen wat de aanleiding is.

Afgelopen maandag 17 juni heeft dit bedrijf onze huiskamer vloer intensief geschuurd en gelakt, dinsdag 18 juni is de behandeling herhaald.

Alles zag er prachtig uit en moest drogen. Twee dagen lang hadden wij alles hermetisch afgesloten voor onszelf en voor onze hond. Dinsdagavond om half tien wilde ik haar uitlaten en bedacht mij toch maar even de schuifpui dicht te doen vanuit de keuken hetgeen met enige rek- en strekoefeningen gepaard ging. Ik liep terug naar de gang, waarvan de deur naar de kamer dus ook dicht zat en hoorde enig getrippel in de huiskamer, ik schrok me werkelijk te pletter, want ik hoorde daar de hond. Ik rende terug naar de keuken en zag dat ik de stoel, die ik even opzij had gezet i.v.m. het dichten van de schuifpui vergeten had terug te plaatsen, waar hond Tessa direct gebruik van maakte om te kijken wat er toch wel aan de hand was op de plek waar zij al enige tijd niet mocht komen. Ik zag een groot spoor van een Bernersennenhond en ik was werkelijk even in paniek. I

k heb direct de baas van bovengenoemd bedrijf gebeld en mijn story ingesproken met de gedachte, dat hij die de volgende ochtend direct tegen zou komen.

Wat schetst mijn verbazing, dat onmiddellijk de telefoon ging en de betreffende persoon mij belde en aanhoorde. Hij stelde mij gerust en zei de volgende middag terug te komen, dus voor de derde keer, en het zou behandelen. Woensdag middag kwam hij na een dag van hard werken onder hoge temperaturen met nog twee collega’s terug en hebben de totale oppervlakte van de kamer weer licht geschuurd en voor de derde maal in de lak gezet. Het meest geweldige was toen mijn man vroeg naar de kosten, Robert de baas zei:”dit was een ongelukje en wij zien dit als service”.

Nu onze eerste gedachte was natuurlijk Radar bellen en voor dit bedrijf en deze lieve mannen en dat doe ik bij deze.

Succes in en bij het werk.

 

Hartelijke groeten van

Hugo en Mieke Bronder,

Te Blaricum.